روزانه در خاور ميانه ، صدها زن، كودک، مرد، جوان ، پير، در بمبگذاري هاي انتحاري و غير انتحاري، در جنگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 بهمن 1393
بازدید : 251
نویسنده : کوروش

روزانه در خاور ميانه ، صدها زن، كودک، مرد، جوان ، پير، در بمبگذاري هاي انتحاري و غير انتحاري، در جنگ، در محاصره، در سرما، ميميرند،
كوباني ماههاست در محاصره است و داعش سر ميبرد و تجاوز ميكند. سوريه ، چهار سال است از درون منهدم شده، سوري ها آواره از اين شهر به آن شهر ، كشور به كشور ، به اميد شايد سر پناهي،شكم زنها و دخترهاي كرد و كوباني و سوري از تجاوز بالا ميايد نه از عشق .
اسراييلي ها و فلسطينيها همديگر را تكه و پاره ميكنند.
ايراني ها با چنگ و دندان زير فشار تحريم ، دست و پا ميزنند، افغانها روي خونهاي ريخته در خيابانهاي شهر از بمب و ترور به بازار ميروند و زندگي را ادامه ميدهند، كودكان پاكستاني صبح به مدرسه ميروند و به رگبار بسته ميشوند و زندگي در خاورميانه زير گرد ياس و نا اميدي و ترس به جلو ميرود ، و خيالي نيست، خاورميانه فاضلاب دنياست.
و در سوي ديگر دنيا، اميد و رنگ و شادي موج ميزند، درختان كريسمس غرق در نور ميدرخشد، زنها با عشق حامله ميشوند. و بچه ها با كوله هاي رنگي به مدرسه ميروند و مادرها كوله هايشان را از دفترهاي رنگ وارنگ و غذاهاي خوشمزه پر ميكنند. چرخ اقتصاد ميچرخد و ميچرخد تا اينكه چهار كاريكاتوريست ، كشته ميشوند ، صداي تير آرامش را شهر عشق و نور و شراب ، برهم ميزند و مركل و كامرون و اوباما و انگليسيها و اتحاديه اروپا و كه و كه و چه و چه دست به دست هم ميدهند و مردم فرانسه در حمايت از آزادي بيان كنار هم ، فرياد ميكشند و چهار كاريكاتوريست فرانسوي قهرمان ملي ميشوند. و برايشان فرانسه يك دقيقه خاموش ميشود و سكوت ميكند.
و من فكر ميكنم اگر براي هر ده نفر قرباني روزانه در خاورميانه ميخواستيم حتي ده ثانيه سكوت كنيم و خاموشي بدهيم، نه كسي بايد ديگر كلمه اي بگويد ، نه ديگر چراغي در خاورميانه روشن ميشود،
در فاضلاب دنيا ، سكوت و تاريكي ادامه خواهد داشت ، تا ابد و یا تا زمانی که خاورمیانه بیدار شود و نادری دیگر از زیر خاکسترها بیرون آید.





:: برچسب‌ها: روزانه در خاور ميانه ، صدها زن، كودک، مرد، جوان ، پير، در بمبگذاري هاي انتحاري و غير انتحاري، در جنگ، در محاصره، در سرما، ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دین حضرت زرتشت به باز خواهد گشت و آدرس hazrtezarathustra.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 289
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 340439
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com